Zaful - Rosegold makeup brushes

18:42:00

Hello!


Znam da sam vam vjerojatno dosadila ovakvim postovima, ali recite mi što mislite  o tome u komentare! Za danas imam za vas još jedan Zaful haul post, u kojem ću vam predstaviti jednu od omiljenih stvari koje sam naručila.

Ovaj puta Zaful je dobio i neke kozmetičke proizvode, najviše četkice/kistove. Zbog toga sam bila najviše oduševljena jer su mi stvarno trebale neke četkice. 
Ja sam naručila čak 3 seta, ali sada ću vam pokazati samo jedan.

------


Ovaj set sastoji se od 8 četkica i prvo sam bila skeptična oko naručivanja četkica preko kineske stranice (jer to ipak ide na moje lice), ali nije bilo nikakvih problema.


Nisam bila sigurna kakva će im biti kvaliteta no moram priznati da sam se ugodno iznenadila. Stvarno su mekane, dobro blendaju, a osim toga izgledaju predivno. Čula sam da sa nekih drugih stranica koje također prodaju četkice, dlačice počnu ispadati, no kod ovih to nije slučaj.


Jedina, ali jedina mala zamjerka koju imam je to što se držka na jednoj (najvećoj) četkici mrvicu klima i odvaja od ostatka četkice, ali ništa prestrašno.

--- ❤ ---

Mislim da se ne trebate bojati prilikom naručivanja četkica sa Zaful stranice jer su zaista kvalitetno izrađene, u svakom slučaju dovoljno dobro s obzirom da se radi o kineskoj kompaniji.

Također možete kliknuti ovdje za sve ostale četkice koje Zaful nudi :)

  • Share:

You Might Also Like

5 komentara

  1. Obožavam da čitam postove o četkicama sa kineskih sajtova, jer sam nedavno naručila jedan set i baš me zanima kvalitet! Sjajan post draga, baš mi se dopada ovaj set. xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Jovana, nadam se da će ti ovaj post pomoći ♡

      Izbriši
  2. Ove četkice mi se jako dopadaju, viđala sam ih i kod ostalih blogerki, apsolutno ih svi hvale, nadam se da će i tebi koristiti

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  3. Ana draga, sjajan post! Ovo je jedan od boljih review postova u poslednje vreme. Sjajno si nam prezentovala ove četkice, izgledaju tako korisno! Odlicna recenzija!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  4. Četkice su mi na prvi pogled jako lepe, prelepa pakovanje, volim ove postove, super ♥
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥