hej, tko sam ja? *važno za čitatelje*

14:01:00

Hej!


Pitate li se već tko je ova djevojka koja piše? Nisam vam više poznato "lice" u blog svijetu.
Današnji post bit će drugačiji, doduše imam osjećaj kao da ovo kažem za svaki post. Već primjećujete da zadnjih, možda nešto manje od pola godine nema toliko postova, barem ne koliko je bilo uobičajeno za ovaj blog. Već mi se prije kompjuter pokvario i to svi znate, ali ne volim da mi to bude izlika. Ali ako pokušam pisati preko mobitela, jednostavno nemam nikakve motivacije. Zato nema više toliko postova jer nemam apsolutno nikakve ideje za nove postove, a kada i imam nekako nemam pojma kako da svoje misli smjestim u rečenice i načinim post od toga. Jednom sam malo čitala svoje stare postove i shvatila sam da više nema tog žara za pisanjem kao prije i povezanosti s vama, mojim čitateljima i ne znam kako to vratiti i kako se motivirati i inspirirati.
Ponekad mislim da bi bilo najlakše zatvoriti blog i potpuno zaboraviti na njega, ali opet; najlakše je odustati, jelda? Bilo bi mi žao sve ovo samo tako odbaciti, 200 članova, 70 000 pregleda, zaboraviti na sve suradnje koje sam imala prilike sklopiti samo zbog bloga... Ali s druge strane, ništa mi ne vrijedi imati takav blog, a bez postova, ili s postom jednom mjesečno. 
Pokušavala sam pronaći ideje čitajući druge blogove, gledajući videe, no nije pomagalo

Također nekako mi se lakše izraziti snimajući videe, otkako sam se potpuno zaljubila u YouTube prije par godina neprestano razmišljam o snimanju i YT kanalu, no to ne znači da ću ga i otvoriti. Jednostavno mi je ugodno s kamerom i nemam probleyma s pričanjem i gledanjem samo u kameru (tj. mobitel). Imam osjećaj kao da vam ponekad postovima prikazujem nekoga drugoga,a ne sebe, ne mislim baš tipovima postova već nekih tako klišej i cringey rečenicama. Nije sad da sam vam ove pune dvije godine lagala i pravila se sa sam netko tko nisam, ali jednostavno imam osjećaj da se ne mogu dovoljno izraziti pisajući.
I znam da u zadnje vrijeme pišem samo postove namjenjene suradnjama, ali ako mi je neka kompanija ponudila nešto, prihvatila sam - naravno, tko nebi - i to je jedna od koristi i doprinosa ovog bloga. Ne vodim ga samo zbog suradnji, naprotiv, otvorila sam ga prije dvije godine i sumnjajući da ću ikada preći brojku od 100, a kamoli 200 članova i zbog toga sam vam jako zahvalna, ali ako već dobijem neke besplatne stvari od kompanija moja je dužnost njih zauzvrat reklamirati. Također ne znam koliko ste primjetili, ali mnogo se blogova, ne samo u zadnje vrijeme, nego još od ljeta, gasi, barem onih koje sam ja prije čitala i obožavala. Ne biste vjerovali, ali i to mi jako smanjuje inspiraciju i motivaciju za nastavak pisanja.

Ovo je samo mala obavijest, barem da znate što se trenutno događa. Ne znam koliko će proći vremena dok ne objavim neki normalan post, ali oni koji želite - nadam se da ćete ostati sa mnom, jer plan mi je definitivno dići blog na noge.

Xoxo

  • Share:

You Might Also Like

18 komentara

  1. Divan post. Jedva čekam da ponovo kreneš pisati!:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam na trudu. ❤ Jedva čekam kad' ćeš krenut' dalje pisati. ❤
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. ⬇
    Special Section

    OdgovoriIzbriši
  3. Radujem se novim postovima! ♥♥
    amna-tbhidc

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je da si napisala novi post, jer smatram da si odlična blogerka i zaslužuješ da budeš u ovom svijetu, podržavat ćemo te i ovdje i na you tube (ako se odlučiš snimati) veselim se tvojim novim postovima :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne znam jesam li vec poslala ovaj komentar jer sam slucajno izasla. Ali, htjela sam ti reci da me ovaj post dirnuo. I ja sam imala groznih pauza u blogovanju i tako mi je zao sada zbog toga, ali se nadam da ih vise necebiti. Nadam se daces se brzo vratiti jer zaista zelim citati tvoje postove! ❤❤

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. ne odustaj, moj iskren savjet.. nikada ne znas kad ces dobiti nalet ideja za nove postove... sve ces samo istresti iz glave na post. divno pises i bila bi steta da odustanes

    Maggie's Blog

    OdgovoriIzbriši
  7. -Pa ovako draga,ne odustaj!Ovaj post me je dirnuo!Zaista!Molim te,nemoj odustati!Odluka je na tebi!Ja se iskreno nadam da nećeš odustati,jer ko zna možda opet dobiješ taj žar,nenormalnu želju!Šta god da odlučiš,kakvu kod da odluku da doneseš,ja te podržavam!♥♥♥♥♥
    -Ukoliko hoćeš poseti moj blog,značilo bi mi tvoje mišljenje!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Razumjem te. Ha sam prije ovog bloga imala jedan drugi koji sam izbrisala i krenula s snimanjem za Youtube, ali se nisam mogla nositi sa svime time jer je kod mene bilo obrnuto, nisam se dovoljno izraziti kroz govor, već kroz pisanje. Ja sam tu uz tebe ako se odlučiš ponovno pisat postove, a ako kreneš u Youtube vode, također ću biti uz tebe. Moj iskren savjet je da razmisliš o svemu i da si daš vremena, koliko god to dugo trajalo. Znam da nije lako sve ovo napusiti i ostaviti, ali ako ovo nije ono što te usrećuje, nemoj to raditi. Želim ti svu sreću <3

    Ako ste u potrazi za dobrim blogom koji se bavi svakakvim temama, škicnite blog Marina's place :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja razumijem sve što si napisala u ovom postu jer se posljednjih mjesec-dva iskreno i sama osjećam isto. Previše je obaveza i nekako inspiracija blijedi i zaista ne znam više o čemu pisati. Posvećivala sam se do skora samo suradnjama koje sam trebala riješiti a zabavnih postova i nije baš bilo. Pomišljala sam na to i da odustanem ali eto, nekako sam se otrgla od te ideje i najiskrenije se nadam da ćeš i ti jer je tvoj blog odličan i bila bi velika šteta da više nema tvojih postova <3 :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  11. Kao i sve koleginice, i ja ti preporučujem da ne odustaneš od bloga, jer ti odlično ide! Ako ti treba pauza, napravi je, odmori se malo ali ne odustaj od bloga. Imaš našu podršku, jedva čekam buduće postove.
    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  12. The picture is gorgeous and I love the design of the blog!

    THE PINK ELEPHANT SHOE // INSTAGRAM //

    OdgovoriIzbriši
  13. Lep post zaista. Ne odustaj! Ili, ako zaista gubiš motivaciju, nađi ne u nečemu drugom. Nema ničeg lošeg u tome!

    Pogledaj moj blog http://kathydelight.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. Hi! fantastic post and a very interesting blog.
    I like how you write, very pleasant to read.
    I am Polish, and not all fully understand, but it's great :)
    I have a question for you, if you agree to follow for follow?
    I like to be in contact with super bloggers :)
    Regards!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. interesting post :)
    follow me? follow you :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdgovoriIzbriši
  16. That's amazing!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    OdgovoriIzbriši
  17. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Totalno potpisujem! Potpuno ista situacija i kod mene. :/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥