Big fashion&beauty haul! - Dresslily & Zaful

19:33:00

Hello!


*YOU CAN TRANSLATE THIS POST*
Ovo će biti još jedan post vezan za suradnje. Također je i zadnji, barem za sada. Kompanije skojima danas surađujem sa Dresslily i Zaful


DRESSLILY 


20 PCS MAKEUP BRUSHES


Ovo je stvar zbog koje sam bila najviše uzbuđena! To je set od 20 četkica za šminku! Možete ih naručiti u različitim bojama, ali ja sam uzela ove mint zelene jer mi je ta boja bila najljepša. Četkice su jako mekane i stvarno sbaka dobro obavlja svoj posao, prezadovoljna sam!




Stvar koju sam domah stavila na svoj popis je paket koji se sastoji od 3 chokera sa privjescima sunca, mjeseca i zvijezde. Oni koji gledaju Teen Wolf shvatit će što sam željela da predstavlja (the Sun, the Moon, the truth) :)




Zatim sam naručila ovu prekrasnu bijelu čipkastu ogrlicu, točnije, još jedan choker (slikala sam na tamnoj podlozi kako biste bolje vidjeli). Jako mi se sviđa i mislim da je baš savršena za one malo elegantnije kombinacije, ali također i za bilo koji drugi stil.





Ako još niste upoznati s ovime, ovo je silikonski čistač četkica za šminku. Kada želite očistiti svoje četkice protrljajte ih po ovome s vodom i sapunom ili vodom za čišćenje šminke. Odlično obavlja svoj posao, već sam ga probala!
To možete i diy-ati ako niste u mogućnosti kupiti ovo ili nešto slično: na neki čvrstu podlogu napravite različite dizajne sa vrućim ljepilom.





Onda imamo 2 beauty blendera (u jednom paketu se dobe 2 komada, isto kao i za "Brush cleaner"). Izgledaju preslatko i rozi sam već koristila i primjetila sam da dosta proizvoda (u mom slučaju korektora) upijaju u sebe i već nakon jednog korištenja su užasno prljavi. Iskreno vam ih ne bih preporučila.






ZAFUL 


CUT OUT LACE GEO CHOKER

Ovaj choker mi je odmah privukao pozornost jer je stvarno drugačiji i jako mi je bio zanimljiv privjesak. Stvarno je jako slatka, i po mom mišljenju baš tumblr (haha), jedino što mi se ne sviđa je što je malčice preširoka za moj vrat, no nema veze, i dalje ću ju nositi.


FAUX CRYSTAL CHOKER



Zatim, tražila sam nešto malo elegantnije sa kristalnim privjeskom ili nečim sličnim i naišla sam na ovaj prekrasan choker. Choker je sam po sebi mekanog materijala, kao brušena koža, a privjesak je prelijep!! Presijava se u duginim bojama i stvarno mi se jako sviđa.


US FLAG NEWSPAPER SNAPBACK HAT

Također sam željela naručiti i neke kape jer su mi se jako svidjele njihove šilterice pa sam uzela dvije. Prva je ova s dizajnom novina i kao zastave US-a.


Još u prošlom haulu sam željela naručiti neke sunčane naočale, bile su jako slične ovima, ali roze sa zlatnim detaljima, no taj put ih ipak nisam uzela i zato, kada sam vidjela da Zaful ponovno želi surađivati sa mnom odlučila sam naručiti ove crne, "mačkolike" naočale :D Meni se stvarno jako sviđaju i nosit ću ih cijeloo ljeto, sigurna sam.



Zatim, još jedna kapa, ova je malo drukčijeg dizajna od prve. Obična je crna, kožna (nije prava koža (pretpostavljam haha)) i bijelim slovima piše Brooklyn. Baš je jednostavna, uklapa se u puno outfita s obzirom da je jednostavnih boja i odlično izgleda sa šiltom naprijed ili iza.


U svakom haulu izaberem jednu skuplju stvar prema kojoj gledam ostale cijene i iznos novca koji mi je stranica ponudila. Ovog puta odabrala sam ovu jednostavnu majicu koja je malo kao crop top, ali ne prejako i dugih je rukava. Ja sam ju nosila i na traperice, preko haljine i na trenirku i mogu vam reći da uvijek izgleda predivno i jako cool.



Dugo sam željela naručiti neke zlatne narukvice i pronašla sam set od 5 zlatnih narukvica koje su preslatke! Sve su slične, ali opet drugačije. Jedini problem kod nekih je što su mi prevelike i kada ih stavim na najuži prsten, ali nema veze. Baš mi se sviđaju i stvarno su prelijepe.



I posljednja stvar za koju sam se odlučila je ova jako jednostavna choker ogrlica. Materijal je brušena koža i spletena je u pletenicu. Dolazi u nekoliko boja, tako da ako ne želite sivu (koja malo vuče na ljubičastu i to mi se sviđa) možete birati između nekoliko ostalih boja ukoliko odlučite naručiti ovaj choker.


Pa nadam se da vam se svidio ovaj post. Napišite mi u komentare kako vam se sviđaju stvari te ideje za nove postove! ♡

  • Share:

You Might Also Like

23 komentara

  1. Woow! Super post, stvarno mi se jako sviđaju stvari koje si naručila *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, stvari su preslatke! ♥

    IlvaMagicalWorld

    OdgovoriIzbriši
  3. Dokada mi se nakit koji si odabrala, bas je simpatican i upadljiv. Prija mi kada vidim nesto malo drugacije, jer u ovakvim haul postovima uglavnom bude sminka u pitanju koja nimalo nije zanimljiva. Sve pohvale! :)

    Poseti - http://dearmissmodern.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Divne stvarčice, nadam se da će ti dobro služiti i da ćeš ih koristiti

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Obozavam chokere! Super stvari si narucila :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Ana draga, Zaista predivan post. Sve ove stvarcice su bozanstvene. I ja imam isti set cetkica I odusevljena Sam

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  7. Ana draga, Zaista predivan post. Sve ove stvarcice su bozanstvene. I ja imam isti set cetkica I odusevljena Sam

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post :* Svidaju mi se stvari koje si narucila! Ja sam takoder narucila ovaj "set" blendera i slazem se sa tobom. Mrlje se jakoo tesku skidaju i meni se je vec poceo i mrviti sa dna tako da i nisam bas zadovoljna sa njima, ali svi ostali njihovi proizvodi i odjeca su mi uredu :)

    Novi post - beimagi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Predobar post, skoro sve stvari mi se sviđaju♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivnooo,pratim te pa ako zelis uzvrati,molim te♥♥♥
    http://slsk04.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  11. Valjalo bi malo i škicnuti taj zaful u slobodno vrijeme, hehe. Chokeri su taman tu da zavedu MV-a. ;)

    Novootvoren blog ♥
    http://www.kalxpsia.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Vidim da u zadnje vrijeme svi hvale taj zaful pa bi valjalo to i pogledat koji put haha, bas smi se svida i post i blog

    Novi blog! ♥
    http://eunxia.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  13. The makeup brushes look excellent and I like the look of the makeup brush cleaner.
    That floral print clutch wallet is beautiful! All of the velvet sun moon star chokers are pretty as is the faux crystal choker.
    Fabulous beauty and fashion haul!

    http://www.full-brief-panties.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥