Knjige koje sam kupila na Interliberu! 📚

11:07:00
Heej!


*znam da je interliber bio, očito, davno, ali ajmo reć' da je ovo book haul*
Svake godine naša škola ide na Interliber (ako niste znali, to je sajam knjiga gdje možete pronaći sve izdavače i knjige po sniženim cijenama, traje od 8.11.-13.11.), po nekoliko učenika iz svakog razreda, a ove godine sam išla i ja. Prošle godine sam jako žalila što nisam išla. Sajam knjiga nešto je najbolje u cijeloj godini i jako sam se veselila kupiti knjige koje sam već dugo željela i koje sam morala imati na svojoj polici. Kupila sam ukupno 5 knjiga, makar sam željela još puno puno više, ali ne bih imala dovoljno novaca za sve tako da sam odabrala samo ovih pet. Ako ste pročitali bilo koje od sljedećih knjiga ili vam se čine zanimljivim...obvezno ostavite svoje mišljenje u komentare!


Veronica Roth - Pobunjena


Pobunjena je drugi dio u trilogiji Različita. Nedavno sam pročitala Različitu i jako mi se svidjela tako da sam odmah kupila Pobunjenu i koštala je 35 kn. Redovna cijena je 39 kn i mislim da je to stvarno povoljno za knjigu od 300 stranica i još k tome tako popularnu.


Susan Ee - Svijet poslije



I ovo je drugi dio trilogije Penryn i kraj vremena. Prvi dio se zove Pad anđela i nju ste mogli pronaći na Interliberu po cijeni od 30 kn meke korice i 40 kn tvrde, a redovna cijena mekih je 50, za tvrde nisam sigurna. Ugl. Pad anđela sam također nedavno pročitala i preporučam vam svima jer je baš drugačija od ostalih knjiga s anđelima i dala bih joj 4-5/5 zvjezdica. Svijet poslije sam platila 30 kn (meke korice, redovna cijena 50 kn), a 70 kn su tvrde. Neću vam napisati kratki sadržaj da se ne spojlate ako još niste pročitali prvi dio ;)


John Green - Gradovi na papiru



Ova knjiga mi je jako dugo bila na listi, ali nisam je željela posuditi iz knjižnice nego kupiti. Napokon sam ju kupila po cijeni od 50 kn (redovna cijena 100 kn). John Green je poznati autor i jako mi se sviđala "Greška u našim zvijezdama" i "U traganju za Alaskom" tako da sam sigurna da ću i ovu knjigu voljeti. Postoji i film napravljen prema ovoj knjizi i preporučam vam da ga pogledate (naravno nakon što pročitate knjigu :))

Sadržaj: "Quentin Jacobson od djetinjstva je zaljubljen u lijepu i pomalo divlju Margo Roth Spiegelman, no ona je za njega oduvijek bila zagonetka: nitko nije bio tako hrabar i odlučan kao ona, ali, isto tako, nitko ne bi iznenada postao tako hladan i nepristupačan. Ništa se nije promijenilo ni kad su odrasli. Jedne mu je večeri zakucala na prozor i zatražila da pođe s njom u cijelonoćnu osvetničku misiju. Quentin je nije mogao odbiti. Nakon te, sasvim otkačene i nezaboravne zajedničke noći, Margo nestaje. Oduvijek zagonetna Margo, za Quentina postaje pravi misterij i sve se jasnije nameće pitanje: Tko je prava Margo?"



John Green - Greška u našim zvijezdama



Sigurna sam da sve svi već čuli za ovu knjigu ili film... Pročitala sam knjigu još prije, ali sam ju posudila iz knjižnice, a sada sam ju i kupila jer sam ju jednostavno morala imati na svojoj polici. 

Sadržaj: "Augustus ima 17 godina, Hazel 16. Sretnu se u zaljube jedno u drugo. Ona ima rak u posljednjoj fazi, on je zloćudnu bolest pobijedio, ali ostao je bez noge. Savršeno se nadopunjuju, povezuje ih osobit pogled na život i bolest od koje boluju... Njihov zajednički put traje svega nekoliko mjeseci i kao svaka velika ljubavna priča završava smrću. Ipak, ovo nije knjiga o smrti, već o ljubavi. O tome da junaci izbliza ne moraju biti onakvi kakvima smo ih zamišljali, da svijet nije mjesto na kojem se ostvaruju želje i da istinska hrabrost ne mora uvijek spasiti čovječanstvo. O tome da je i nekoliko mjeseci dovoljno vremena za proživjeti malu vječnost i da su neke beskonačnosti veće od drugih."


Kami Garcia & Margaret Stohl - Divna stvorenja

(Znam da je slika malo lošija ali knjiga ima tu neku svjetlucavu teksturu i nisam ju mogla drukčije slikati)

Ova knjiga mi je bila na popisu, ali mislim da je ne bih kupila da nije bila 70 kn (redovna cijena 170) i još s tvrdim koricama. Također postoji film (tako sam i saznala za knjigu kada sam pogledala trailer, no još nisam gledala film), ali preporučam vam da prvo pročitate knjigu, meni je osobno uvijek bolje pročitati prvo knjigu, a onda pogledati film (ako postoji za tu određenu knjigu) jer volim uspoređivati to dvoje, kako sam ja zamislila likove/kako su prikazani u filmu itd. Baš je zanimljivo gledati scene koje si zamišljaš u glavi čitajući knjigu; na tv-u i vidjeti razlike i sličnosti.

Sadržaj: "Lena Duchannes, čudakinja koja je odjevena u crno, koja se ni po čemu ne uklapa u južnjački gradić Gatlin, pokušava sakriti svoje nadnaravne moći i prokletstvo koje već generacijama progoni njezinu obitelj. Ali čak ni usred bujnih vrtova, sablasnih močvara i zapuštenih groblja zabačenog južnjačkog okruga tajna ne može ostati zauvijek sakrivena. Ethana Watea, koji nestrpljivo čeka priliku da pobjegne iz Gatlina, progone snovi o prekrasnoj djevojci koju nikad nije susreo. Kad se Lena doseli na staru ozloglašenu plantažu u Gatlinu, Ethan otkriva da je ona djevojka koja mu se javlja u snovima    ...   Ovo je priča o fatalnoj ljubavi i mračnoj, opasnoj tajni, raskošan južnjački gotički roman koji će čitatelja očarati već nakon prvih nekoliko stranica."


 📚📚📚📚📚📚📚

Ako želite recenziju bilo kojih knjiga koje sam spomenula u postu samo mi recite u komentare i kad pročitam knjigu sigurno ću objaviti review :)
Znam da je prošlo i previše vremena od zadnjeg posta, ali sad ću se stvarno potruditi objaviti post barem jednom tjedno, znam da to često kažem i zapravo imam dosta postova napisano npr. fall outfits, ali nisam dovršila taj post, a jesen je već blago na završetku. Stvarno se nadam da ću uspjeti dići blog opet na noge ♡

I hvala vam od srca na nevjerojatnih 200 članova! ❤


Broj komentara: 10:

  1. Odličan post Ana!
    Već dugo vreme želim da pročitam obe knjigre od Džona Grina,ali sam gledala filmove,morala sam haha.
    Verujem da su knjige jos bolje!

    littledreamer1110.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super knjige! :D

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Aii vidim da si nakupovala stvarno puno knjiga! Nadam se da ćeš i uživati čitajući ih, a onda javi utiske *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Film 'Divna Stvorenja' je moj omiljeni film svih vremena i hvala sto si me prosvetlila i otkrila mi da postoji knjiga.Odlican post,od ovih knjiga procitala sam samo 'Greska u nasim zvezdama'.

    Winter Tag na mom blogu:

    mywonderland-xoxo.blogspot.com ☕☄

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan izbor knjiga! Takođe, kod nas je već veliko počeo sajam i jedva čekam da kupim nešto! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Ana, izbor je odličan. Nikad nisam čula za interlibel.

    lifeinmystyle311.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Super izbor, draga. Uživaj u čitanju. :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  8. Prvi put sam na tvom blogu! Imaš odličan izbor knjiga, neke od ovih sam čitala!♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post!
    Svrati; https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post, baš mi je drago što si knjige odlučila podijeliti i sa nama, nisam čitala nijednu, ali sam gledala film ''Gradovi na papiru''- nije loš i ''Krive su zvijezde'', nadam se da ćeš uživati čitajući ;)

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Komentirajte ♥

Copyright © Original blog made by Ana Annie . Pokreće Blogger.